Hlavní stránkaAppleApple je v udržení zákazníků lepší než Samsung

Apple je v udržení zákazníků lepší než Samsung

Navzdory tomu, že se chytré hodinky Apple Watch opravdu ve velkém prodávají, společnost Apple zaznamenala většinou protichůdné recenze, ve kterých uživatelé chválí snahu společnosti Apple, ale cítí, že by se v tomto směru měli hodně zlepšit.

Věrnost značce je potencionálním faktorem, ve kterém spotřebitelé chtějí chytré hodinky, ale jsou loajální k Apple a budou kupovat pouze Apple Watch, i přes jejich nedostatky.

Když už tu mluvíme o věrnosti značce, nedávná zpráva z RBC Capital Markets odhalila, že co se týče udržení zákazníků, Apple je na tom mnohem lépe udržet své zákazníky na palubě ve srovnání s konkurencí, jako je Samsung. Podle jejich zjištění, více jak 83,4% uživatelů iPhone má v plánu přecházet na nové produkty od společnosti Apple, v dohledné budoucnosti.

Samsung oproti tomu udrží pouze 64,2% uživatelů. Pokud se na to podíváme podrobněji, tak 4,2% uživatelů iPhone tvrdí, že budou kupovat telefony Samsung jako jejich další zařízení, zatímco 9,7% uživatelů Samsung budou přecházet na iPhone.

Náš názor: 

Je jasné, že společnosti Apple více záleží na potřebách uživatelů. Nejlepším marketingovým nástrojem společnosti Apple jsou totiž právě uživatelé – lidé co jejich produkty kupují. Naprosto chápeme, že více lidí chce přejít na iPhone, protože ovládání je zde opravdu intuitivní a zvládne to opravdu každý. Další výhodou je chod systému – plynulý, rychlý a žádné zbytečné aplikace na pozadí. Když to celé shrneme, Apple opravdu ví, co dělá.

článek je otagován