Hlavní stránkaiPadCo dělat, když se iPhone, iPad nebo iPod Touch nemůže připojit k Wi-fi?

Co dělat, když se iPhone, iPad nebo iPod Touch nemůže připojit k Wi-fi?

Občas se to může stát každému. Chcete se připojit k internetu, přes Wi-fi, ale ono to nejde a telefon se ne a ne připojit. Jak postupovat v případě, že se vaše zařízení nechce připojit k Wi-fi?

Zkontrolujte, zda je router zapnutý a že jste v dosahu

Jako první se může stát, že jste příliš daleko od routeru, který vysílá signál. Nebo se také můžete nacházet skrz několik zdí od  připojeného routeru. Je proto potřeba ujistit se, zda je router v dosahu a že přijímáte signál.

Ujistěte se, že je Wi-Fi zapnutá a že vidíte vaší síť

Na své zařízení klikněte na Nastavení > Wi-Fi a ujistěte se, že je Wi-Fi zapnutá. Klepněte na název sítě, aby jste se připojili. Pokud bude síť zaheslovaná, zobrazí se u jejího názvu zámek a po kliknutí bude potřeba zadat příslušné heslo. Jakmile jste k síti připojeni, zobrazí se vedle názvu sítě modrá značka.

Poznámka: Pokud není možné zapnout připojení Wi-Fi, je potřeba se ujistit, zda máte nejnovější verzi systému iOS. Pokud máte aktuální software, tak vyzkoušejte v Nastavení > Obecné > Obnovit > Obnovit nastavení sítě. Po kliknutí budou obnovena všechna nastavení sítě, včetně párování Bluetooth, Wi-Fi hesel, VPN a nastavení APN. Jestli nepomůže ani obnovení sítě, bude potřeba vyhledat autorizovaný servis.

Zadejte heslo, pokud budete vyzváni

Pokud budete při připojování vyzváni k zadání hesla k síti, rozhodně je potřeba heslo vyplnit – jinak nedojde k připojení.

IMG_4927

Poznámka: Co dělat, když neznám heslo k routeru? Pokud alespoň trošku rozumíte počítačům a nastavení routerů, tak jakmile zapomenete heslo, doporučujeme provést restart routeru a znovu si v administraci routeru zvolit nové heslo.

Zkontrolujte, zda jsou připojeny všechny potřebné kabely

Pokud se stále nemůžete připojit k síti, ujistěte se, že je router připojen k modemu a je zapnutý.

Restart zařízení

Stále se může stát, že se zařízení nechce k síti připojit. Jako další řešení je Restart. Zkuste proto restartovat zařízení, ale i router.

Co dělat, pokud se stále nemůžete připojit?

Jako poslední řešení zvolte kompletní Obnovení nastavení sítě a poté už jen kompletní přeinstalování daného zařízení. Pro obnovu nastavení sítě půjdeme do Nastavení > Obecné > Obnovit > Obnovit nastavení sítě.

IMG_4926

Další pomoc

  • Požádejte někoho jiného, aby se podíval na nastavení vaší domácí sítě a pomohl vám s připojením
  • Pro pomoc s vašimi zařízeními můžete kontaktovat českého Apple konzultanta: Jana Tůmu. Ten vám mile rád poradí se všemi zařízeními i s jejich nastavením.
článek je otagován