Hlavní stránkaiPadJak postupovat, pokud se Váš iPhone/iPad nechce připojit k Wi-Fi

Jak postupovat, pokud se Váš iPhone/iPad nechce připojit k Wi-Fi

Pojďme se společně podívat, co dělat, pokud máte problémy s připojením k Wi-Fi, z Vašeho iOS zařízení. Občas se totiž může stát, že se zařízení nechce k síti připojit nebo je připojené, ale internet nefunguje. Většinu problémů dokážou vyřešit jednoduché postupy.

Ujistěte se, že je router zapnutý a že jste v dosahu

Je-li router připojen a správně zapnutý, zkontrolujte zda od něj nejste příliš daleko a máte-li dostatečný signál.

ipod-touch-ipad-iphone6-wifi-hero

Podívejte se, že je Wi-Fi zapnutá a a vidí požadovanou síť

Klikněte na Nastavení > Wi-Fi a ujistěte se, že je Wi-Fi zapnutá. Klepněte na název Vaší sítě, aby jste se připojili. Modrá značka vedle názvu sítě značí, že jste připojeni.

IMG_8302

Pokud se Vám stalo, že je tlačítko pro zapnutí Wi-Fi šedivě zbarvené, ujistěte se, že máte nejnovější verzi iOS. Pokud ani to nepomůže, přejděte do Nastavení > Obecné > Ohnovit > Obnovit nastavení sítě, včetně párování záznamů Bluetooth, Wi-Fi hesel, VPN a nastavení APN.

iphone6-ios8-general-wifi-off

Budete-li vyzváni, zadejte heslo k Wi-Fi

Pokud budete vyzváni, zadejte přístupové heslo k Wi-Fi síti. Nevíte-li heslo k Wi-Fi síti, pravděpodobně se budete muset podívat na spodní část routeru, kde je heslo napsané. Jestli máte router, který si sami spravujete, bude potřeba provést restart routeru a uvést ho do továrního nastavení. Následně pak stačí zadat heslo ze spodní části routeru a v administraci routeru si ho pak můžete změnit. Pokud víte, jak na to.

IMG_8305

Restartujte router a iOS zařízení

Další pomoc je restart daného routeru i zařízení. Takže jednoduše restartujte iPhone/iPad a směrovač, popřípadě kabelový / DSL modem. Většinou tento postup pomůže. Pokud ne, zkuste ještě následující: Přejděte do Nastavení > Wi-Fi > Vyberte si danou síť a klikněte tlačítko “i” na pravé straně > Zde pak vyberte možnost Ignorovat tuto síť. Bude proveden restart sítě a vymazání z paměti zařízení. Následně se pak můžete znova přihlásit.

IMG_8303

Stále se nemůžete připojit?

Pokud potřebujete poradit, můžete se obrátit na Apple odborníky v České republice, kteří Vám rádi se vším pomůžou. Například Jan Tůma – Nezávislý Apple konzultant, nebo Applepomoc.cz | info@applepomoc.czMůžete se na ně obrátit opravdu se vším, co nějak souvisí s Apple produkty a službami.

 

článek je otagován