Hlavní stránkaiPadMail pro iOS: zprávy se nestahují ze serveru – co s tím?

Mail pro iOS: zprávy se nestahují ze serveru – co s tím?

„Tato zpráva nebyla stažena ze serveru“. Aplikace Mail v iPhonu či iPadu občas odmítne stáhnout zprávu s tím, že „zpráva nebyla stažena ze serveru“. Jak si s tímto problémem poradit?

Stalo se vám někdy, že Mail ve vašem iOS zařízení nebyl schopen stáhnout požadovanou zprávu ze serveru? Proč tomu tak je a co se s tím dá dělat? Jde o poměrně běžnou záležitost. Znamená to, že stahování zprávy bylo ve svém průběhu přerušeno. Důvodů, proč tenhle problém nastává, může být hned několik. Pojďme se podívat, které kroky je potřeba k nápravě provést.

not_downloaded_thumb800

Zkontrolujte režim Letadlo a Wi-Fi

Nejčastějším důvodem neodpovídajícího mailového serveru je prostá absence připojení. Mail vás totiž informuje o každé příchozí zprávě, ale zprávu stáhne až tehdy, kdy se na ni chcete podívat.

  • Ze všeho nejdříve tedy v Nastavení nebo v Ovládacím centru zkontrolujte, že je režim Letadlo vypnutý a Wi-Fi naopak zapnutá.
  • Pokud to nezabírá, zkuste vyhledat místo s lepším signálem.
  • Ujistěte se také, že jste připojeni ke správné Wi-Fi síti. Pokud se vaše iOS zařízení z jakéhokoliv důvodu připojuje k nefunkční Wi-Fi síti, v Nastavení -> Wi-Fi na název této sítě klepněte a pak zvolte „Ignorovat tuto síť“.

Vypnout a zapnout

Vypnutí a opětovné zapnutí bývá častým řešením běžných problémů. Neváhejte ho vyzkoušet u samotné aplikace Mail.

  • Otevřete Mail.
  • Dvakrát za sebou stiskněte home button.
  • V přehledu náhledů aplikací najděte Mail a vypněte ho posunutím do horní části obrazovky.
  • Jednou stiskněte home button.
  • Znovu otevřete Mail.

Reset a aktualizace

Problém se stahováním zpráv stále přetrvává? Je na čase zkusit reset a aktualizaci. Nejprve zkuste resetovat své iOS zařízení.

  • Podržte vypínací tlačítko.
  • Po výzvě vypněte zařízení přejetím po obrazovce do prava.
  • Počkejte na úplné vypnutí telefonu či tabletu a opět ho zapněte.
  • Nyní se ujistěte, že máte aktuální verzi iOS. Klepněte na Nastavení -> Obecné -> Aktualizace softwaru a zjistěte, zda je váš software aktuální. Pokud ne, začněte s aktualizací – postupujte podle pokynů na vašem zařízení.

Smažte svůj účet a přeinstalujte ho

Pokud vaše problémy přetrvávají, můžete zkusit zcela přeinstalovat svůj e-mailový účet. Pokud si nepamatujete nastavení nebo jste ho neprováděli vy, jděte do Nastavení -> Pošta, kontakty, adresáře, a opište si veškeré údaje ke svému účtu.

  • Jděte do Nastavení -> Pošta, kontakty, adresáře.
  • Klepněte na účet, se kterým máte problémy.
  • Zvolte Smazat účet a potvrďte.
  • Vraťte se do nastavení a klepněte na Přidat účet.
  • Vyberte ze seznamu poskytovatele služby a zadejte své údaje.