Hlavní stránkaAppleMóda a trendy v Apple Music: Apple rozjíždí nový „fashion“ kanál

Móda a trendy v Apple Music: Apple rozjíždí nový „fashion“ kanál

Apple Music

Apple se již několikrát vyjádřil o smazávání hranic mezi technologií a módou – zejména po příchodu Apple Watch. Nyní společnost spojila své síly s fashion guru Alexanderem Wangem a rozjíždí v rámci Apple Music nový fashion kanál. Podle magazínu Vogue odstartují v Apple Music tři série playlistů: Chill, Hype a Vibe. Samozřejmě se nejedná o klasickou módu, ale o tu „hudební“.

Alexander WangStart prvního fashion kanálu v Apple Music následoval poté, co se společnost rozhodla letos sponzorovat událost Met Gala, zaměřenou na technologický a modní průmysl. Všechny tři zmíněné playlisty jsou dostupné pro všechny předplatitele Apple Music a podle Wanga slouží každý z nich jinému účelu – vše řádně vysvětlil v rozhovoru pro Vogue

Playlist s názvem Chill je navržen pro noční poslech, nebo, jak již jeho jméno napovídá, při odpočinku. Najdete v něm například Rihannu, Drakea či Juicy J.

Playlist Hype je přesným opakem Chillu. Podle Wanga obsahuje skladby, které mají posluchače „nakopnout energií“, a najdete na něm umělce jako Diplo, Lil Jon či M.I.A. A poslední Vibe je kombinací obou předchozích stylů. Můžete se těšit na interprety jako A$AP Rocy, Rich Homie Quan, nebo Meek Mill.

Stejně jako všichni správci playlistů v Apple Music nabízí i Wang neustálý update svých kanálů. Fashion guru nazývá své playlisty „paměťovou bankou“ skladeb, které se mu líbí.

„Celoročně se pokouším nacházet hudbu a definovat její charakter. Beru v úvahu show, energii i místo, kde jsem ji poslouchal. Proto jsem začal sbírat celé playlisty a používat je jako paměťovou banku pro songy, které mám rád.“

Spolu s oznámením, že vycházejí nové „módní“ playlisty, vydal Apple ve spolupráci s Wangem nové video s názvem „When Fashion Gets Turned Up“. Třicetisekundové video ukazuje Wanga, sedícího na party, ale usínajícího ještě dřív, než vše vypukne.

Loni v září uzavřel Apple partnerství s modní značkou Burberry a vytvořil první kanál, založený na značce. Angela Ahrendts odešla z Burberry právě do Applu Kanál s názvem Burberry Apple Music se zaměřuje na iniciativu Burberry Acoustic.

Nový kanál můžete naleznout zde. Každý playlist má délku okolo jedné hodiny a obsahuje kolem 15 – 20 songů.